riktig vän 👭
Du är den bästa vän man kan önska sig. J har ett hjärta av guld. Hon är unik person finns bara en som hon. Allt som vi skriver till varandra stannar bara mellan oss ingen får veta. Vår vänskap kommer alltid finnas för varandra du är person som kan lysa upp min vardag med glädje och sorg.  Jag är jätte glad att vi har hittat varandra igen. Du är en ängel. J sjunger skriver jätte fina dikter låt texter. När j skriver fin dikt till mig så blir jag röd och kommer glädje tårar. En vän som dig finns alltid för dig i mitt hjärta. Du gör mig så glad att vi har god vänskap med varandra. Du är prinsessa. Kommer alltid gilla dig som vän J
Vad säger man
I Love you
 
#1 - Anonym

tack du är den som betyder allt för mig jag älskar dig

#2 - Fanny Halldin

#3 - Anonym

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta huvudet mitt för alltid hela mitt liv. ♥️🙂

#4 - Anonym

Hej Fanny det är josefine. men du finns alltid i mitt hjärta huvudet mitt för alltid hela mitt liv.

Svar: Du finns alltid för dig med mitt hjärta Josefine hela mitt liv 🤩❤
Fanny Halldin