mttt hem Syrien 🏕
En kompisar gjorde spĂ„ med mig. Det jag misstĂ€nkte i frĂ„n början att jag kommer i frĂ„n Syrien Ă€r mitt föra detta hem land. Mitt föra Liv sĂ„ var jag muslim bodde i en liten by som heter Bam i Syrien och byn idag heter inte sĂ„. Jag visste redan att de stĂ€mmde. Jag fick veta att jag blev 10 Ă„r grund av översvĂ€mning. Min familj stod av 31 st. MĂ€nnen i min familj omkom men kvinnorna överlevde. Kanske dĂ€rför fick en sĂ„n kĂ€nsla i moskĂ© i Stockholm nĂ€r jag var med skolan. sĂ„ man fĂ„tt svar pĂ„ del frĂ„gor som man har funderat pĂ„. DĂ„ var jag ocksĂ„ sunnah muslim. Man vill bara grĂ„ta av lycka. Kanske dĂ€rför islam att inte kĂ€nns frĂ€mmande för mig. Alhamdulliah. Skulle jag Ă„ka till denna plats sĂ„ kommer jag grĂ„ta. Är mycket glad fick veta sanningen. Kanske dĂ€rför jag kĂ€nner bland att de Ă€r jobbigt med sakerting