ingen luft kvar
Jag känner att jag har ingen lyft kvar och andas med. Behöver tid för mig själv känns som man inte har de. Mitt huvudet går i hundra knyck är oinstabil. Mitt hjärta slår lite för hård. Jag har en sådan panik ångest det är så jobbigt med allt. Jag skulle vilja ha semester från alla så man får tänka ifred. Mår verkligen inte bra. Vill tänka mer på mig själv fokusera men det går bra inte. Jag hinner inte med mig själv. Finns så mycket som jag ville göra. Men jag kan inte de hela tiden ska vara på sin vakt när ringer nästa person. För mig blir detta jobbigt i längden. Sitta i tele prata nästan orkar jag inte med. Det tar för mycket av min tid. Jag orkar inte med sånt. Vill vara ensam se på mina serie men går bara inte ofta. Många gånger blir jag irriterad på sånt och blir arg. Jag behöver ha min tid annars klarar jag inte av min vardag. Många gånger känns det krävande umgås med folk. #pyskistohälsa #borderline